Skype uvodi reklame tokom razgovora

Koliko god bio popularan i korišćen, Skype je zbog svoje prirode uglavnom uspešno bežao od mogućnosti da postane zlatna koka za svoje vlasnike.


U stvari, njegovi kreatori jesu zaradili prodajom kompanije (minus tehnologija) eBay-u, koji je sada vruć krompir prebacio Microsoft-u, ali nijedan od sekundarnih vlasnika do sada se nije obogatio sa popularnim VoIP servisom.

Microsoft to želi da promeni. Na zvaničnom blogu novi vlasnik je najavio uvođenje "konverzacionih" reklamnih poruka koje bi bile puštane tokom razgovora, kada se koristi 1:1 prikaz sagovornika, iako nije jasno kako će to funkcionisati na sve popularnijim telefonima.


Za sada će se ova strategija provoditi na 55 tržišta i samo za korisnike koji nemaju uplaćen kredit. Zanimljivo je da se Microsoft stručnjaci nadaju da će reklame omogućiti "korisnicima da vide sadržaj koji će podstaći dodatne teme za razgovor relevantne za njih i skrenuti im pažnju na jedinstvene lokalne brendove".

Korisnicima je čak omogućeno da budu isključeni iz selekcije reklama na osnovu njihove demografske pozicije, kako bi izbor reklama bio šarolikiji.

This entry was posted on 16. lip 2012. and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Skype uvodi reklame tokom razgovora”

  1. Fantastic work you have got accomplished, this website is actually cool with great data. Time is God’s method of preserving every thing from happening at once…
    Consumer Court

    OdgovoriIzbriši